Subject: Vara külas Koolitaguse detailplaneeringu vastuvõtmine
From: Raimond Võimre <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Peipsiääre Vallavalitsus <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Jun 2025 09:01:03 +0300

Tere

Peipsiääre Vallavalitsus annab teada, et Peipsiääre Vallavalitsuse
10.06.2025 korraldusega nr 269 võeti vastu Vara külas asuva Koolitaguse
(kü 86101:006:0305) kinnistu ja lähiala detailplaneering.

Vara külas Koolitaguse kinnistu ja lähiala detailplaneeringu avalik
väljapanek toimub 03.07.2025 - 16.07.2025 a. Detailplaneeringu
materjalidega on võimalik avaliku väljapaneku jooksul tutvuda Peipsiääre
valla kodulehel https://www.peipsivald.ee/vara-piirkond ja Peipsiääre
Vallavalitsuses Tartu mnt 4, Alatskivi alevik.

Lugupidamisega

Raimond Võimre

ehitus- ja hankespetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 5448 0580

Koduleht <https://www.peipsivald.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised>

Peipsiääre vald – Läänemere kultuuripärl 2025!